Roskilde Bridgeklub i centrum af Roskilde

Roskilde Bridgeklub er en fusion mellem de 2 klubber Jokeren og Bridgelogen etableret 1. maj 2024.
Roskilde Bridgeklub er centralt beliggende i Roskilde 10-15 min gang fra centrum tæt på havnen, Vikingeskibsmuseet og Domkirken.
Vi spiller i Bridgehuset, Kildegården 2, samt i Dansk Broder ordens lokaler Skt. Hans Gade 32.
Der er gode parkeringsmuligheder begge steder, dog er der 4-timers parkering på Kildegården.

Roskilde Bridgeklub en aktiv klub

I Roskilde bridgeklub gør vi alt for, at bridgespillet kan foregå på et højt fagligt bridgeniveau.
Roskilde bridgeklub er kendt for at prioritere gode sociale rammer for alle medlemmer – begyndere og rutinerede og rutinerede spillere.
I løbet af sæsonen vil der være diverse tilbud om aktiviteter i forbindelse med bridgespillet.
     Bridgekurser
     Bridge-weekend